tillbaka

Nu har jag varit hemma från min korta men underbara Londonresa i nästan exakt fem dagar. Kom hem i onsdags och sedan dess har jag mest bara tagit det lugnt, städat, julpyntat, ätit pepparkakor och jobbat ett 11h jobbpass. Har för övrigt bara en månads arbete kvar så vitt jag vet, så efter jul kanske det är dags att söka jobb igen. Men jag känner mig rätt lugn, det kommer ordna sig.
 
London då. Bodde på ett halvsjaskigt hostel i Bayswater/Queensway, men det gjorde inte så mycket för det enda jag gjorde där var att sova och duscha i princip. Spenderade dagarna med att gå runt och bara insupa atmosfären, älskar att gå runt i en relativt okänd stad och bara titta på allt. Gjorde lite damage både på Lush och och Primark, annars shoppade jag inte så mycket. Är nog egentligen inte en shoppingmänniska, men alltså, Lush Oxford Street är ju ett absolut måste. Skulle kunna gå runt där i timmar.
Lyssnade också på en kille som pratade i tjugo minuter om Amnesty eller något liknande bara för att han var snygg. 
 
Längtar redan tillbaka och har knappt kommit hem, men den här resan var nog exakt det jag behövde just nu. Bara få vara med mig själv och tänka och typ bli inspirerad?
Är så taggad på livet nu. (obs, ej otaggad på livet innan, bara lite mindre pepp kanske)
 
 
allmänt | |
Upp