torsdagslista

Var är du nu?
I mitt rum, sittandes vid skrivbordet.
 
Hur har du det?
Mycket bra. Vaknade av mig själv bredvid en fin person, låg kvar i sängen hur länge som helst och åt frukost och sitter nu här (jag) och fortsatte sova (han).
 
Vad är det senaste du åt?
En ostmacka (inte ens en hel faktiskt) och saft. Jag är just nu i en frukostsvacka, tyvärr. 
 
Vad gjorde du igår?
Skola, sedan inte alls särskilt mycket. Visade min examensutställning för pappa, sedan spenderade jag kvällen med att äta godis och kolla på Dead Alive med E.
 
Vad ska du göra idag?
Skola, sedan har jag faktiskt ingen aning. Somna tidigt hade jag nog tänkt.
 
Vad ska du göra i helgen?
Åker till Stockholm på fredag för att gå sista delen av instruktörsutbildning i feministiskt självförsvar!
 
Vad är det senaste du köpte?
Godis, igår. Annars köpte jag två nya växter i måndags.
 
När reser du nästa gång?
På fredag reser jag ju till Stockholm, om inte det räknas så vet jag faktiskt inte. 
 
Vad är det bästa med just den här veckan?
Att jag blivit klar med det mesta i skolan. Att två nätter i rad slippa sova själv. Att jag har nya växter.
 
Vilken tv-serie såg du senast?
Oj, senaste var nog New Girl. Jag minns faktiskt inte, ser inte så mycket serier nu faktiskt.
 
Hur ser du ut just nu?
Som vanligt, antar jag. Orkar ej lägga upp bild, så föreställ er detta: oborstat hår, lite smink, svart kjol, randig tröja, kofta. Jag har snygga ögonbryn iallafall.
 
Lista snodd från Elsa Billgren. 
 
 
allmänt | |
Upp