en onsdag i fyrkanter

 
09.00 Började dagen med ett rätt kort telefonmöte. För mig som inte direkt tycker om att prata i telefon så resulterade detta i att jag egentligen vaknade strax efter åtta men då låg jag bara i sängen och var nervös.) 
 
 
10.00 Jag är oftast ingen frukostmänniska, men fick i mig en liten skål havregrynsgröt och en nektarin iallafall. Och te, fast glömde bort det så det blev kallt. *standard*
 
 
11.00 Dags för fix och smink och sånt där. Lägg märke till mina sju år av olycka nere där till vänster. Borde kanske hitta mig en ny spegel snart.
 
 
12.00 Går till bussen i krispig höstluft, nu är stickade sockar och tjocktröjor mitt everyday survival kit.
 
 
13.00 Går runt på stan och spenderar lite pengar innan jag går hit, närmare bestämt Ekbergs. Sitter bland tanter och farbröder och pluggar körkortsteori.
 
 
14.00 Mitt main goal för denna dagen var ett möte ang. feministiskt självförsvar, efter det var avklarat så satt jag kvar och pluggade lite till.
 
 
15.00 Innan jag väntade på bussen hemåt och kände gymnasienostalgi. Fastän det "bara" var fyra månader sedan jag tog studenten.
 
Sen åkte jag hem och gjorde inget mer den dagen, förutom att laga soppa till middag och äta glass framför nån serie.
 
 
 
 
 
 
 
allmänt | |
#1 - - Anna Munkhammar :

Det var fina fyrkanter, gillar speciellt bilden med avocadoplantorna och spegeln!

#2 - - Anna Munkhammar :

Och konditoriet!

#3 - - Anna Munkhammar :

Och konditoriet!

Upp