cacti

Den här helgen är just nu mer efterlängtad än en kvinnlig president i USA. Har haft en rätt jobbig vecka med massa skolarbeten som jag antingen har skjutit upp eller missat när jag var sjuk, så det ska bli mer än skönt att bara släppa det och ta det lugnt. Har inte direkt några storslagna helgplaner, mer än att umgås med folk som jag har försummat lite nu under de senaste veckorna eller så. Spenderar lördag kväll till söndag eftermiddag i Skellefteå iallafall, så mycket vet jag.
 
Fick två stycken nya växter när jag fyllde år i tisdags, och nu är mina fönsterbrädor överfulla. Här är några små kaktusar som jag släpade med mig hem från Gran Canaria, taggarna på den till vänster är förjävliga </3
 
 
allmänt | |
#1 - - lovisa:

åh kaktusar! så mkt nostalgi!! hade en på mitt barndomsrum som jag alltid stack mig på när mina föräldrar tvingade mig att damma fönsterbrädan den stod på :/

Svar: Ja, har stuckit mig så många gånger på de där små jävlarna. Och så kommer en kompis förbi och ba "åh vad söta" och typ klappar dem utan att sticka sig?? Förstår ej.
Johanna Berglund

Upp