nionde maj

Idag har vi haft vernissage för examensutställningen, jag och min klass. Har knappt hunnit äta något idag mer än lite chips och en mycket sen lunch på stan, så nu är jag sådär lagomt mosig i huvudet. Men vernissagen blev nog lyckad iallafall, känns dock så himla konstigt att hänga upp sin konst och låta andra kolla på den, jag brukar mest låta allt ligga i en låda och bli bortglömt. Men det är väl det som är bra, att låta andra ta del av det och höra deras tankar och synpunkter, så en får lite respons på det som en gör. 
 
Har iallafall kommit på att skapa digitalt inte är något för mig, och att jobba med olja är något av en nyförälskelse just nu. Trots att det tar så lång tid på sig att torka att jag fick hänga upp otorkade tavlor och hoppas på att alla har hyfs nog att inte peta. :))))
 
Nu ska jag väl försöka hitta något att äta till middag innan några klassisar kommer hit och myser. Jag hoppas på mycket Just Dance och mycket skratt, det är det vi gör bäst.
allmänt | |
Upp