hår

De som känner mig irl vet att jag under de senaste två åren har haft mitt hår på utväxt, för att få tillbaka min riktiga hårfärg och kvalité, och slippa allt det sönderblekta och slitna once and for all. 
Nu har jag haft endast min egen hårfärg sen augusti 2014 ungefär (wow, känns som typ en månad sedan jag klippte av mig håret) och nu börjar jag tröttna lite grann.
 
Så nu har jag börjat gå i tankar om att kanske bli vitblond, eller typ silver. Åh, det är så himla fint men svårt att veta om jag passar i det plus att jag har ju äntligen kommit till den punkten när jag bara har nytt och fräsch hår på huvudet.. Men det är ju så fint..
 
 
Det roliga är att eftersom jag förstod att något som det här skulle inträffa så har jag bannat mig själv från att reblogga/pinna bilder på personer med någon annan hårfärg än brunt/mellanblont. Så dessa bilder hittade jag sparade på datorn, som om jag försökte dölja något för mig själv.
allmänt | |
#1 - - Hanna:

Jag hör dig hela vägen! Alltså, det är så himla snyggt med kallblond färg, men ett helvete + att det förstööör så mycket. Men sen är det svinsnyggt också!

Svar: Precis, det där med slitaget alltså. För det är ju så himla skönt med frisk hår. Men samtidigt, vitt..
Johanna Berglund

Upp